31. mars 2010

Veskesøm utsatt på ubestemt tid

Syplaner for påska inkluderte blant annet veska fra årsmøtekurset – herved utsatt på ubestemt tid da symaskina sluttet å virke. Løse metallbiter i spolehuset er neppe et godt tegn - så nå må jeg en tur innom symaskindoktoren også (fra før har min bærbare pc behov for en tur til datadoktoren, men takket være min datakyndige stesønn er alle filene mine reddet).

Det å ha kun et prosjekt på gang er for pingler: jeg har til enhver tid flere prosjekter samtidig enn jeg gidder å telle. Slett ikke alle trenger en symaskin for å komme et hakk videre…

Håndsøm kan avstedkomme mange trivelige timer, strikketøy har jeg også flere av.

Tok et par nærbilder av Jane da hun ble vist på medlemsutstillingen:

Bilde 092

Bilde 091

Kanskje jeg får quiltet litt? Har både en Baby Jane og en Moon Glow som trenger litt omtanke.

God påske!

2 kommentarer:

  1. Kjempekjekt at du vil være med på After Ski!!!
    Første innlegg blir lagt ut i morgen ettermidag!!!

    SvarSlett
  2. Stakkars symaskin.... Ønsker om god bedring herverd oversendt... :oD håper det ikkje blir for dyrt.....
    Handsøm derrimot er absolutt tingen, nyter nål og tråd, stoff mellom fingrene og håper å få noe ferdig.... :oD

    ha en riktig god påske
    hk

    SvarSlett