6. februar 2011

Mug rugs – og litt Life is Beautiful

Mine første mug rugs er et faktum – to er ferdige, fem mangler kun å få sydd til lukkekanten på baksiden.

My first mug rugs are made – two are finished, five need binding stitched to the back.

P2060067P2060068

Jeg måtte bare ha dette panelet:

Just had to have this:

P2060069  

Ferdig med 21 stitcheryer til LiB:

Have finished 21 stitcheries for LiB:

P2060070

Begynner å bli en pen bunke :)

It has become a nice little pile :)

Sy videre!

Stay quilting!

9 kommentarer:

  1. Så fine MugRugs! Jeg har lyst å lage slike jeg også. Likte sirkelen på dine og de fine fargene!

    SvarSlett
  2. Tøffe mug rugs. Må vel bli ferdige med mine jeg og. Husk å ta de med på neste møte da:)

    SvarSlett
  3. Så fine! Også jeg likte de med sirkler best.

    SvarSlett
  4. Bra jobbet :-) Fine mug rugs og imponerende mange LIB blokker!

    SvarSlett
  5. Ka i all verden e mug rugs!???

    Følg bloggen t Merete da <3

    SvarSlett
  6. Flink! Alt du lager er kjempefint

    SvarSlett
  7. Both you mug rugs and LIB blocks are lovely - you have been busy :)

    SvarSlett